کلمة المفتاح brand satisfaction / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة علوم مدیریت ایران 1
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1393 - شماره 35 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری رفتاری به برندرضایتمندی از برندمزایای برندبرند پارس خزرمشتریوفاداری رفتاری مشتریرضایت مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
brand loyaltyBrand TrustBrand experienceرضایت از برندرضايت برندتجربه برندوفاداری برندوفاداری به برندوفاداریاعتماد به برندBrand attitudeاعتماد برندBrand awarenessهویتMaketingbrand benefitsوفاداری مشتریGamificationBrand reinforcementاعتمادبازیوارسازی
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)