مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 2 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
حسابداری 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
مؤلف : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان1403، دوره جدید - شماره 2 (25 صفحة - من 440 إلی 464 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکالاهای مصرفیرضایت مشتریبرند
-
2.
مؤلف : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (27 صفحة - من 85 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی اخلاقیروابط برند و مشتری