کلمة المفتاح تجربه برند / (39 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مودی، داود ؛ میر کاظمی، سیده عذرا ؛ وحدانی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضایت برندکفش ورزشیمشتریوفاداریمشتریانرضایتاعتمادوفاداری مشتریرضایت مشتریهمکارانوفاداری مشتریان
-
2.
مؤلف : فیض، داود ؛ فارسی زاده، حسین ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 183 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضايت برندارزش درکشدهمشتریوفاداریرضایتبازارمشتریانپژوهشاعتمادوفاداری مشتری
-
3.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ همت یار، محمد ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 355 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریتجربه برند
-
4.
مؤلف : میرزایی، جواد ؛ حسینی، سیدعماد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 549 إلی 564 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانبرندهای ورزشیبازاریابی حسیتجربه برند
-
5.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، سید عباس ؛ مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشهنجارهای ذهنیتجربه برندهمآفرینیمنطق چیرگی خدماتمشتریهـم آفرینـی ارزش مشـتریهـم آفرینـی ارزشبـهمشـتریهـارفتار شهروندی مشتری
-
6.
مؤلف : خدّامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ حائری سرشکه، سینا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (17 صفحة - من 837 إلی 853 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برند وفاداری به برند بازاریابی تجربی رضایت از برند
-
7.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : سلیمانزاده، امید ؛ کراقلی، مرضیه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 102 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریارزش ادراک شدهتجربه برندقوت برند
-
8.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 66 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی حسیتجربه برندتبلیغات دهان به دهان مثبتعواطف نسبت به هتل مقصدهتلگردشگریحسیپژوهشمؤلفههای حسی
-
9.
كاتب مسؤول : عظیمی، حسین ؛ مؤلف : عزیزالهی، اکرم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 149 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندتجربه مصرفCBBE
-
10.
مؤلف : محمدی، آزاده ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 16 (17 صفحة - من 12 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اسلامیتجربه برنددرگیری مشتریمدیریت ارزش برند مبتنی بر مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (13 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (4 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)