کلمة المفتاح CBBE / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ مؤلف : نقاش، ارش ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهاعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیبـابــابــربرنـدهـا
-
2.
مؤلف : Nafgash، Arash ؛ Amiri Aghdaie، Seyed Fathollah ؛ كاتب مسؤول : Rezaei Dolatabadi، Hossein ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 793 إلی 814 )
الکلمات المفتاحية:CBBECelebrity credibilitycelebrity convergencebrand typequalitative moderator variable
-
3.
كاتب مسؤول : پورعطار، علیرضا ؛ مؤلف : سرتیپ زاده، لیلا ؛ جعفری هفتخوانی، نادر ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 199 إلی 235 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه مبتنی بر مشتریبازاریابی سرگرمیارزش ویژه برندبرندپویانمایی
-
4.
كاتب مسؤول : عظیمی، حسین ؛ مؤلف : عزیزالهی، اکرم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 149 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندتجربه مصرفCBBE
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)