کلمة المفتاح تعامل مشتری با برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
-
2.
مؤلف : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
3.
مؤلف : سیف اللهی، ناصر ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:گردشگری شهری»زمستان 1400-دوره هشتم ، شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:کروناتعامل مشتری با برندخطر ادراک شده در طول سفرنیت و تجدید نیت و هم آفرینی ارزش برندرسانه های اجتماعی