طاهری، غزاله/ 7 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
اخلاق 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
-
1.
مؤلف : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
2.
مؤلف : جامی پور، مونا ؛ رشیدی راد، محمود ؛ طاهری، غزاله ؛ كاتب مسؤول : جعفری، سید محمد باقر ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»پاییز 1401 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science (50 صفحة - من 133 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت اطلاعاترسانههای اجتماعیکیفیت محتوای کاربرساختهمحتوای تولید شدۀ کاربر
-
3.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : فیض، داوود ؛ طاهری، غزاله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 98 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:متنکاویمدلسازی ساختاری- تفسیریتحلیل احساسی کلماتهوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2هوشمندی رقابتیرسانههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : جامی پور، مونا ؛ رحمتی، الهام ؛ حسين زاده، مهناز ؛ طاهري، غزاله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 651 إلی 676 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیوب 2/0روش بهترین ـ بدترین (BWM)هوشمندی رقابتی2/0وباطلاعاتهوشمندی رقابتیفناوریشاخص
-
5.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم اله ؛ مؤلف : طاهری، غزاله ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 17 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:حمایتارزش تبلیغات شبکههای اجتماعیتعلق به جامعه برندکیفیت ارتباط برندبرنـدبـهبرنــدتبلیغاتبـابــه
-
6.
مؤلف : فلاح، محمدرضا ؛ جامی پور، مونا ؛ طاهری، غزاله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 855 إلی 876 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تغییرتحلیل شبکهایظرفیت تغییر سازمانیتجارت اجتماعیوبمدیرانسازمانی
-
7.
مؤلف : عباسی، رسول ؛ طاهری، غزاله ؛ باباشاهی، جبار ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 63 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقشاخصهای اخلاق حرفهایاساتید دانشگاهی