کلمة المفتاح آمیختگی مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خدمتی، محسن ؛ شجاعی، وجیهه السادات ؛
مؤتمر:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها ، ملی (16 صفحة - من 3031 إلی 3046 )
الکلمات المفتاحية:آمیختگی مشتری برندهای کوچک بازاریابی شبکههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 1 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیآمیختگی مشتریآمیختگی مشتری با برندرانهـابـاهــا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
بازاریابی شبکه های اجتماعیآمیختگی مشتری با برند برندهای کوچکCustomer engagementCustomer Brand Engagementsocial networksشبکههای اجتماعی
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)