کلمة المفتاح برندهای کوچک / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خدمتی، محسن ؛ شجاعی، وجیهه السادات ؛
مؤتمر:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها ، ملی (16 صفحة - من 3031 إلی 3046 )
الکلمات المفتاحية:آمیختگی مشتری برندهای کوچک بازاریابی شبکههای اجتماعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها 1 |
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)