کلمة المفتاح Brand experience / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مودی، داود ؛ میر کاظمی، سیده عذرا ؛ وحدانی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضایت برندکفش ورزشیمشتریوفاداریمشتریانرضایتاعتمادوفاداری مشتریرضایت مشتریهمکارانوفاداری مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : Hedayat Sokachaee، Elham ؛ مؤلف : Babaei، Mohammadreza ؛ seiedfazli، hadi ؛
مجلة:Business and Marketing»Feb 2015 - Number 5 (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:Brand experiencebrand loyaltymobileAnzali CityCustomer’s mental factors
-
3.
مؤلف : Motahari Negad، Fatemeh ؛ Samadi، Saeid ؛ Pour Ashraf، Yasan ؛ Tolabi، Zeinab ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»April 2015, Volume 8 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 243 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:Marketing mixBrand experienceCustomer-based brand equityBrand attitudeBrand credibilityBrand
-
4.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ همت یار، محمد ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 355 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریتجربه برند
-
5.
مؤلف : میرزایی، جواد ؛ حسینی، سیدعماد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 549 إلی 564 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانبرندهای ورزشیبازاریابی حسیتجربه برند
-
6.
New Strategic View on Brand: The Effect of Congruity, Reliability and Attachment on Customer Loyalty
مؤلف : Khansabbakh، Mojtaba ؛ Bakhshayesh، Reihane Sadat ؛ كاتب مسؤول : Nayebzadeh، Shahnaz ؛
مجلة:Industrial Strategic Management»Winter and Spring 2018, Volume 3 - Number 1 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 78 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:reliabilityBrand awarenessBrand experienceattachmentbrand loyaltyCongruity
-
7.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، سید عباس ؛ مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشهنجارهای ذهنیتجربه برندهمآفرینیمنطق چیرگی خدماتمشتریهـم آفرینـی ارزش مشـتریهـم آفرینـی ارزشبـهمشـتریهـارفتار شهروندی مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : سلیمانزاده، امید ؛ کراقلی، مرضیه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 102 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریارزش ادراک شدهتجربه برندقوت برند
-
9.
مؤلف : Reihani، Nahid ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Khounsiavash، Mohsen ؛ كاتب مسؤول : Abdolvand، Mohamad- Ali ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2019, Volume 5 - Number 2 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceconsumerbrand lovebrand relationshipBrand Attachment
-
10.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 66 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی حسیتجربه برندتبلیغات دهان به دهان مثبتعواطف نسبت به هتل مقصدهتلگردشگریحسیپژوهشمؤلفههای حسی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)