کلمة المفتاح neuromarketing / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : برهانی، سعیده ؛ استخری فر، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی هوشمندنورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبیبازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزودهبازاریابیتبلیغاترنگبازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمشتریمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : همایون فر، مهدی ؛ صوفی، منصور ؛ پیشه ور زاد، امید ؛ كاتب مسؤول : فدایی اشکیکی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 129 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:احساساتتبلیغاتآگهیهای بازرگانیبازاریابی عصبیالکتروآنسفالوگرام (EEG)
-
3.
مؤلف : آجودان قرائی، ریحانه ؛ غنایی چمن آباد، علی ؛ تهامی، احسان ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1402 - شماره 79 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 170 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:برند ورزشیامواج مغزینورومارکتینگنگرش ورزشکاران
-
4.
مؤلف : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 69 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:جنسیترفتار خریدبازاریابی عصبپایهالگوی حرکتی مشتریانخرید فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرفتارحرکتزنانروش
-
5.
كاتب مسؤول : حسینی، سید عابد ؛
مجلة:پژوهش های علوم شناختی و رفتاری»بهار و تابستان 1401 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 199 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:تبدیل موجک گسستهبازاریابی عصبیسیگنال مغزیپیچیدگی لمپل زیوشبکۀ عصبی عمیق
-
6.
مؤلف : Amiri، Hooman ؛ Ghorbani، Ali ؛ Hosseini، Mirza Hassan ؛ Jowkar، Ali Akbar ؛
مجلة:Practice in Clinical Psychology»April 2022, Volume 10 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (12 صفحة - من 153 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:AdvertisingSystematic reviewneuromarketingconsumers’ attitude
-
7.
كاتب مسؤول : امیری، صبا ؛ مؤلف : داوری، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرفکنندهعلوم شناختیبازاریابی عصبیبازاریابی شناختیعوامل پیشبرنده و بازدارندۀمصرفکنندگان
-
8.
كاتب مسؤول : دانه واش، مونا ؛ مؤلف : فدایی اشکیکی، مهدی ؛ صابر سمیعی، دانیال ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 335 إلی 344 )
الکلمات المفتاحية:برندبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافینورومارکتینگ
-
9.
كاتب مسؤول : الهی، علیرضا ؛ مؤلف : طاهری کیا، مریم ؛ جوادی، امیرهمایون ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1400- شماره 92 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 149 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تفاوت جنسیتیبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافیرفتار مصرفکنندهمسئولیت اجتماعی در ورزشالکتروانسفالوگرافی, بازاریابی عصبی, تفاوت جنسیتی, رفتار مصرفکننده, مسئولیت اجتماعی در ورزش
-
10.
مؤلف : سعیدی، محمد تقی ؛ فاطمی، فرشاد ؛ كاتب مسؤول : نظری، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیریمحصولسوگیریشناختیبازاریابیعصبپایه