کلمة المفتاح neuromarketing / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نعیمی حشکوائی، فاطمه ؛
مجلة:پازند»پاییز و زمستان 1394 - شماره 42 و 43 (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاستعاره عمیقعصب شناسی بازاریابینشانه شناسی شناختی
-
2.
مؤلف : ایزدخواه، محمدمهدی ؛ یحیایی، سبحان ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 102 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:پتانسیل وابسته به رویدادعکسالعمل مغزمخاطبشناسیکودکانکاراکترپویانماییبازاریابی عصبیمغزمخاطبان
-
3.
مؤلف : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛ اسکندرنژاد، معتا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 389 إلی 405 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانبرندالکتروآنسفالوگرافیکبازاریابی عصبیورزشکارفرکانسمند
-
4.
كاتب مسؤول : نوری، روح الله ؛ مؤلف : کمانگر، آرش ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1396 - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 241 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبازاریابی عصبیطراحی عصبیدرگاه اینترنتیوبسایتطراحیطراحی وبسایتاطلاعاتوبسـایت
-
5.
مؤلف : دانش ثانی، کاظم ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛ كاتب مسؤول : صفانیا، علی محمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 613 إلی 626 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی""بازاریابی عصبی""پرسشنامه"" ورزش""استاندارد سازی"
-
6.
مؤلف : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بستهبندیبازاریابی عصبیتوجه بصریردیابی حرکات چشمتعداد دفعات تثبیت نگاهمحصولاطلاعاتبستهبندی محصولتکلیف
-
7.
مؤلف : فرزی، حامد ؛ بروجردی، سعید ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، بهرام ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 467 إلی 482 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندبازاریابی عصبیورزشکاران مشهور
-
8.
مؤلف : دارابی، مسعود ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : عزیزیان کهن، نسرین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 112 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصمیم به خریدبازاریابی عصبیامواج مغزینام نما
-
9.
كاتب مسؤول : بنیادی نائینی، علی ؛ مؤلف : ادیب کیا، حدیث ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:موسیقیبازاریابی عصبیاحساس لذتامواج مغزی.
-
10.
مؤلف : فرزی، حامد ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، بهرام ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1398 - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 175 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی عصبیورزشکاران مشهورهمانندپنداری