کلمة المفتاح ارزش ویژه برند / (388 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ مؤلف : خادمی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1402 - شماره 15 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبرعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیرفروشگاهکارکنان خط مقدم
-
32.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
33.
مؤلف : وسیلی، الناز ؛ كاتب مسؤول : بهرامی، مژگان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (8 صفحة - من 1632 إلی 1639 )
الکلمات المفتاحية:تجهیزات پزشکیارزش ویژه برندخلاقیت در سازمان
-
34.
مؤلف : ضامن، محسن ؛ صادقی، فرزاد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (80 صفحة - من 375 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به پرداختارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهویت برند مشترینگرش به نام تجاری
-
35.
مؤلف : هاشمی نیا، فریدون ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (19 صفحة - من 83 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندارزش ویژه برندمحصولات رقابت پذیر
-
36.
مؤلف : میردار هریجانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (17 صفحة - من 112 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتموقعیت نام تجاری
-
37.
مؤلف : نوحه خوان مدبر، پروانه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (21 صفحة - من 1495 إلی 1515 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندتجربه حسی برندهمدلی کارکنانتعهد موثر مشتری
-
38.
مؤلف : انوشه ئی، محمدحسین ؛ صفری، خلیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحة - من 1647 إلی 1659 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعیفروشگاه های زنجیره ای آنلاین
-
39.
مؤلف : اسپری، کیانوش ؛ كاتب مسؤول : جواهری، سمیرا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 78 (جلد اول) (16 صفحة - من 112 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندشهرت شرکتبازاریابی مشتری
-
40.
مؤلف : محمدی، حسین ؛ پیرزاد، دکتر علی ؛ انوری، دکتر علیرضا ؛ كاتب مسؤول : رحیمی باغملک، دکتر جهانبخش ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 137 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندسازمانهای پروژه محوربرندسازی اخلاقی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (75 مقالة)
- علمی-پژوهشی (72 مقالة)
- الف (23 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (17 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (14 مقالة)