کلمة المفتاح هم دلی کارکنان / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نوحه خوان مدبر، پروانه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (21 صفحة - من 1495 إلی 1515 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندتجربه حسی برندهمدلی کارکنانتعهد موثر مشتری
-
2.
مؤلف : بهمنی، اکبر ؛ غلامی، رمضان ؛ كاتب مسؤول : فتحی زاده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 141 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت سازمانیداستانسراییهمدلی کارکنان
-
3.
مؤلف : قاسمی همدانی، ایمان ؛ عطف، زهرا ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1394 - شماره 36 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 35 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتری مداریملموس بودن خدماتهم دلی کارکنانتضمین خدماتاطمینانبخشیپاسخ گویی کارکناندفاتر پلیس +١٠ استان مازندرانمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان