کلمة المفتاح عشق برند / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1394 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 146 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندعشق برندبرند سوررئالیستبرند خودانگاره
-
2.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نجات، سهیل ؛ بهمنی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسلذت خریدخودابرازیحسادت برندعشق برندتعامل فعالbrand loveعشقعشقحسادتحسادتمشتریمشتری
-
3.
مؤلف : بهمنی تبریزی، حسین ؛ نجات، سهیل ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنیعشق برندتبلیغات توصیهایوفاداری برندف تجریه نوستالژیک برندبرنـدبـهعشـقعشقمصرفهـا
-
4.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ موجودی، امین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 143 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریتبلیغات شفاهیدرگیری ذهنیحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرف کننده
-
5.
مؤلف : موجودی، امین ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (35 صفحة - من 109 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریترجیح برندحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرفکننده
-
6.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 277 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی
-
7.
مؤلف : براتی کهریزسنگی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قره چه، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:جوهرعرضمعیارهای ذهنیعشق برندماهیت برندعشقشناساییمفهومBrandعاطفیجوهر و عرضپژوهش
-
8.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : غیور، مرتضی ؛ چمنی هروی، تکتم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:عشق برنداصالت برندنیاز به منحصر بفرد بودنهتل های پنج ستاره شهر مشهد
-
9.
مؤلف : شجیع، کیانوش ؛ ادیب روشن، فرشته ؛ حیدری، رضا ؛ كاتب مسؤول : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجلة:علوم ورزش»تابستان 1399- شماره 38 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:فوتسالهوادارانعشق برندبازاریابی ارتباطیفرش آرای مشهد
-
10.
مؤلف : عباسی، روژین ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 59 (جلد هشتم) (25 صفحة - من 67 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعشق برندتبلیغات دهان به دهاناینستاگراماعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعیارزش سودمندگرایانهنگرش به برند در رسانه اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)