کلمة المفتاح عشق برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2
-
1.
مؤلف : براتی کهریزسنگی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قره چه، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:جوهرعرضمعیارهای ذهنیعشق برندماهیت برندعشقشناساییمفهومBrandعاطفیجوهر و عرضپژوهش
-
2.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نجات، سهیل ؛ بهمنی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسلذت خریدخودابرازیحسادت برندعشق برندتعامل فعالbrand loveعشقعشقحسادتحسادتمشتریمشتری