کلمة المفتاح مفید بودن اطلاعات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : بخش نژاد، رضا ؛ نصرتی، شیوا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 151 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار منبعبازاریابی توصیه ای الکترونیکیمدل پذیرش اطلاعاتکیفیت بحثماهیت وبسایتاطلاعاتپذیرش اطلاعاتکیفیت اطلاعاتکیفیتمصرفکنندگانمفیدبودن اطلاعات
-
2.
مؤلف : خواجوی، شکرالله ؛ حلاج، محمد ؛ شیخی، علی ؛
مجلة:حسابداری مالی»بهار 1395 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 132 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:صنعت پتروشیمی ایرانمربوط بودن اطلاعاتکارکرد سیستم بهای تمام شدهمفید بودن اطلاعات