کلمة المفتاح قوت راهبرد بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کسائی، مسعود ؛ احمدی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 89 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:هم¬خوانی درونیهم¬خوانی بیرونیقوت راهبرد بازاریابیسبک تدوین راهبردهمخوانی درونیهمخوانی بیرونیقوت راهبرد بازاریابیهمخوانیبازار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)