کلمة المفتاح تبليغات از طريق ورزش / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کردلو، حسین ؛ خدایاری، عباس ؛ كاتب مسؤول : الهی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 18 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:باورهانگرشتماشاگران فوتبالتبلیغات از طریق ورزشتماشاگرانباورمحصولاتمشتریاناطلاعات محصول
-
2.
كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛ مؤلف : تیموری، اتوسا ؛ ناصریان، عباسعلی ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1397، شماره 34 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 45 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینگرشباورتبلیغات از طریق ورزشتماشاگران بانوان
-
3.
مؤلف : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات از طریق ورزش
-
4.
مؤلف : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگرلیگ برتر فوتبالاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAتبلیغات از طریق ورزشتبلیغاتتماشاگرانپژوهشمدل
-
5.
مؤلف : فتحی، فرهاد ؛ الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 185 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:نوستالژی برانگیختهشخصیت نوستالژیکهوادار ورزشیتبلیغات از طریق ورزشتاثیرپذیری نوستالژیک
-
6.
مؤلف : رسولی، سیدمهدی ؛ ساعت چیان، وحید ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه مورديصحه گذاريتبليغات از طريق ورزشرفتار خريدحسين رضازادهقصد خرید مشتریانقصد خرید مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)