بهار و تابستان 1394 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : نظرپوری، شهرام ؛ خلجی، حسن ؛ بهرامی، علی رضا ؛ خواجوی، داریوش ؛
(12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:هوشویژگیهای آنتروپومتریکییادگیریحرکتیمرحله شناختیمرحله حرکتیمرحله خودکاریبسکتبالمهارتپاسآزمونبهرة هوشی
-
مؤلف : خیرخیز، محمد مهدی ؛ بهرام، عباس ؛
(8 صفحة - من 13 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تمرکز توجهپرتاب دارتمسافت توجهترجیح تمرکزترجیحتوجه بیرونیاجرا
-
مؤلف : احمدی، مالک ؛ برهانی، حسین ؛
(10 صفحة - من 21 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:تمرکز توجهفاصله کانون توجهبازیکن حرفه ایسرویس پرشی والیبالوالیبالبازیکندستورالعمل
-
مؤلف : نصیری، سوسن ؛ قدیری، فرهاد ؛ دهقان، فایزه ؛ رضایی، مهدیه ؛ مسرت، بهناز ؛
(16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:درمان ترکیبیدارودرمانیحرکتیبیش فعالیاختلال کمبود توجهتمرین های ادراکیکارکردهای توجهیدرمانداروییکودکاندارودرمانیتمرینتکانشگریادراکی
-
مؤلف : آنت، زینب ؛ سجادی، سید نصراله ؛ خبیری، محمد ؛
(14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:وطن پرستیجهان گراییملیگرایی مصرفیارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجیملیگرایی مصرفیارزیابیمحصولاتمصرفکنندگاندانشجویان
-
مؤلف : کردلو، حسین ؛ الهی، علیرضا ؛ خدایاری، عباس ؛
(12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:استانداردسازیروایی و پایاییابزار اندازه گیریباورپذیری تبلیغات ازطریق ورزشتحلیل عاملی تاییدی(CFA)باورپذیری تبلیغات از طریق ورزشتبلیغات از طریق ورزشباورتماشاگرانمؤلفهابزاراطلاعات محصول
-
مؤلف : ایرانمنش، مژده ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
(10 صفحة - من 73 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:ایرانفوتبالنام تجاریوفاداریپوشاک ورزشیبازیکنان
-
مؤلف : صفاری، مرجان ؛ احسانی، محمد ؛ امیری، مجتبی ؛
(12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:ایرانورزش همگانیمدل سازی معادلات ساختاریورزش همگانی ایرانمدلمشارکتSportتفریحی
-
تبیین وضعیت شاخص های بازاریابی گردشگری ورزشی از دیدگاه کارشناسان ورزش و گردشگری استان آذربایجان غربی
مؤلف : سیدعامری، میر حسن ؛ صیادی، محمد امین ؛ محمدی، میترا ؛
(14 صفحة - من 95 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیجاذبه های گردشگریبازاریابی گردشگری ورزشبازاریابی گردشگری ورزشیاستان آذربایجان غربی
-
مؤلف : غفرانی، محسن ؛
(10 صفحة - من 109 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانانگیزههواداران فوتبالهویت تیمیهوادارانانگیزشرگرسیونخانوادهتماشاگران
-
مؤلف : رضایی، شمس الدین ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ امیری، مجتبی ؛
(12 صفحة - من 119 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:روش تحقیق کیفیتجاری سازیباشگاه های فوتبالورزشتجاریسازیتجاری