کلمة المفتاح باورپذیری تبلیغات ازطریق ورزش / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کردلو، حسین ؛ الهی، علیرضا ؛ خدایاری، عباس ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:استانداردسازیروایی و پایاییابزار اندازه گیریباورپذیری تبلیغات ازطریق ورزشتحلیل عاملی تاییدی(CFA)باورپذیری تبلیغات از طریق ورزشتبلیغات از طریق ورزشباورتماشاگرانمؤلفهابزاراطلاعات محصول