کلمة المفتاح نوآوری در خدمات / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی، زهره ؛ مؤلف : لاری سمنانی، بهروز ؛ عیدی، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 68 (جلد اول) (28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیعملکرد مالیریسک شرکتفعالیت های کارآفرینانهنوآوری درخدمات
-
2.
كاتب مسؤول : براخاص، حسین ؛ مؤلف : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛ ضیاء، محمد جواد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 121 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری در خدماتبازاریابی دیجیتالبازاریابی صدای مشتریعملکرد باشگاه ورزشیمشتریاستراتژی تمایزبازارعملکرد کسب و کارمشتریانباشگاههای ورزشی
-
3.
كاتب مسؤول : حبیبی راد، امین ؛ مؤلف : ولیپور، فرشته ؛ صفری، سعید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1401 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 261 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریصنعت گردشگریمدلسازی معادلات ساختارینوآوری بازاریابینوآوری در خدماتتوسعه مدل
-
4.
كاتب مسؤول : حاجی اخوندی، دکتر علیرضا ؛ مؤلف : توکلی، دکتر غلامرضا ؛ اخوان، دکتر پیمان ؛ منطقی، دکتر منوچهر ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 69 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت راهبردی منابع انسانینوآوری در خدماتاخلاق حرفه ای کارکنان
-
5.
مؤلف : تاج ابادی، دکتر حسین ؛ توکلی، دکتر غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : نظری، یونس ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 163 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق کاربرند کارفرمانوآوری در خدمات
-
6.
مؤلف : حبیبی، محمد ؛ هاشمی، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : معظمی، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 494 إلی 514 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی اجتماعینوآوری در محصولنوآوری در خدمات
-
7.
مؤلف : حسینی، سیده کبری ؛ عبدی جمایران، علی ؛ موسوی میرکلایی، سید زمان ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (20 صفحة - من 1020 إلی 1039 )
الکلمات المفتاحية:جو سازمانیرفتار مدیرانرفتار کارکناننوآوری در خدماتنوآوری در بانک ها
-
8.
مؤلف : عباسی، انسیه ؛ دهقانپوری، حوریه ؛ كاتب مسؤول : بحرالعلوم، حسن ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1399 - شماره 1 (24 صفحة - من 86 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهینوآوری در خدماتتجربه ی حسیمحیط خدمت رسانی
-
9.
مؤلف : بهرامی، شهاب ؛ مشتاقی، مهتاب ؛ رک رک، مریم ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1397 - شماره 16 ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:ورزشنوآوری در خدماترفتارهای تسهیم دانشفدراسیوننوآوری در فرآیندها
-
10.
مؤلف : اصلی بیگی، محسن ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بانک تجارتمشتری مداریعملکرد بازاررقیب گرایینوآوری در خدماتبهبود خدماتمشتریبانکرقیب مداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- B (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)