کلمة المفتاح Advertising / (208 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عمو زاده، محمد ؛
مجلة:مجموعه مقالات دانشگاه علامه طباطبایی»21-23 اسفند 1379 - شماره 92 (8 صفحة - من 136 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:استعارهیاکوبسننامهای تجاریزبانمجازنظریۀ یاکوبسنایماژAdvertising
-
2.
مؤلف : ديوب، الدکتور محمد ؛ برهوم، الدکتور أدیب ؛ خوندة، عبدالکریم ؛
مجلة:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2006، دوره 28 - العدد 2 (21 صفحة - من 106 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:الاعلانالعلامة التجاریةصناعة الاعلانالانفاق الاعلانیالحملة الاعلانیة
-
3.
مؤلف : دهقانی، علی ؛ حسین زاده، سمانه ؛ موسوی، فخرالسادات ؛
مجلة:اقتصاد مقداری»بهار 1384، دوره دوم - شماره 1 ISC (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتسودآوریعملکرد بازار: تبليغاتصنایع غذایی ایرانسودصنعتتولیدبرآوردتولید کننده
-
4.
مؤلف : حیدر پور، فرزانه ؛ طهماسبی گتابی، ابوطالب ؛
مجلة:پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی»بهار 1388 - شماره 1 (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکیپول الکترونیکیهزینه تبلیغاتهزینه آموزشمبادله الکترونیکی داده هابانک
-
5.
مؤلف : فرجی، مرتضی ؛ مارالانی، مریم ؛
مجلة:گلجام»تابستان 1388 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازار داخلیآمیخته ترفیعفرش دست باف
-
6.
مؤلف : فرقاندوست حقیقی، کامبیز ؛ رضوانی، علی اصغر ؛ هاشمی سلیمانی، سیدهادی ؛
مجلة:پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی»زمستان 1388 - شماره 4 (26 صفحة - من 129 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتسرمایه گذاریگردشگریتحلیل هزینه منفعتکارکنان آموزش دیده
-
7.
مؤلف : پورعبادالهیان کویچ، محسن ؛ صمدزاده، سعیده ؛ وفایی، الهام ؛
مجلة:سیاست گذاری اقتصادی»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتبلیغاتسهم بازارسودآوریروش حداقل مربعات سه مرحله ایصنایع کیفکفش و چرمصنایعچرمسودصنعت
-
8.
مؤلف : فلاحی، فیروز ؛ فشاری، مجید ؛ ممی پور، سیاب ؛
مجلة:پژوهش های اقتصادی ایران»زمستان 1389، سال پانزدهم- شماره 45 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 49 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تمرکزسودآوریشدت تبلیغاتروش رگرسیون به ظاهر نامرتبط در داده های تابلویی
-
9.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ رستمی، نسرین ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1389 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 44 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتعهد مستمرقابلیت اعتماد برندتعهد وفاداری
-
10.
مؤلف : کروبی، دکتر مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار و تابستان 1390 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 111 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترسانه هاتصویر مقصد گردشگریانتخاب مقصدمنابع ارتباطی و اطلاعاتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (63 مقالة)
- علمی-پژوهشی (32 مقالة)
- الف (16 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- A (8 مقالة)
- B (8 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- A+ (2 مقالة)