کلمة المفتاح شدت تبلیغات / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مرتضوی، مهدی ؛ پدرام، آیدین ؛ فتحی، فاطمه ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:سهم بازارعمر شرکتارزش برندشدت تبلیغاتعمر برند
-
2.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ قاسمی شمس، معصومه ؛ هوشمند، فاطمه ؛
مجلة:راهبرد مدیریت مالی»تابستان 1394 - شماره 9 ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیارزش شرکتشدت تبلیغاتمسئولیت اجتماعی شرکت
-
3.
مؤلف : پورعبادالهان کویچ، محسن ؛ وفائی، الهام ؛ صمدزاد، سعیده ؛
مجلة:سیاست گذاری اقتصادی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 169 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:سودآوریاﻳﺮانتمركزشدت تبليغاتصنايع مواد غذايی و آشاميدنیروش حداقل مربعات سه مرحله ای
-
4.
مؤلف : دهقانی، علی ؛
مجلة:مطالعات اقتصادی کاربردی ایران»بهار 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 49 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:شدت تبلیغاتپویایی رقابتشدت تحقیقاتداده های تابلویی و روش رگرسیون به ظاهر نامرتبطصنعتیهزینههای تحقیق و توسعهبنگاههامتغیرهای
-
5.
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1391، شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 137 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:پانل دیتاعملکرد شرکتشدت تبلیغاتبازده تبلیغات
-
6.
مؤلف : کردبچه، حمید ؛ جهان مهین، سمیه ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»بهار 1391 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 235 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:بانککارایی فنیبانکداری الکترونیکشدت تبلیغاتاستراتژی های غیرقیمتیتمایز تولیدمدل یک مرحله ای داده های ترکیبی مرزی تصادفیمدل کارایی برتر
-
7.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ درویشی، زهرا ؛ نمامیان، فرشید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:سهم بازارپانلعمر شرکتارزش برندکیو توبینشدت تبلیغاتعمر برندارزشبازارمشتریتبلیغاتبازاریابیشاخص
-
8.
مؤلف : فلاحی، فیروز ؛ فشاری، مجید ؛ ممی پور، سیاب ؛
مجلة:پژوهش های اقتصادی ایران»زمستان 1389، سال پانزدهم- شماره 45 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 49 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تمرکزسودآوریشدت تبلیغاتروش رگرسیون به ظاهر نامرتبط در داده های تابلویی
-
9.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ مقدسی، محمد ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 2 ISC (26 صفحة - من 101 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:نظام بانکیعملکردداده های تابلوییشدت تبلیغات