کلمة المفتاح Advertising / (208 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : نجفی، مسعود ؛ حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 صفحة - من 130 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندکیفیت درک شدهشناسایی برندشخصی سازی درک شدهپیوند با برندارتباط و اگاهی از برندمشتریمشتریانتبلیغاتدرکAdvertisingمصرفکنندگانپژوهش
-
42.
مؤلف : آسایش، فرزاد ؛ جعفری زارع، مرتضی ؛ بیرانوند، راحله ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1401،سال دوم - شماره 5 (12 صفحة - من 34 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رﺿﺎﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎتتجربه خدماتوﻓﺎداری و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت
-
43.
مؤلف : سیف اللهی، ناصر ؛ كاتب مسؤول : ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 86 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفضای مجازیبرندیابیاردبیل.خودپنداره گردشگر
-
44.
كاتب مسؤول : مومنی، علی ؛ مؤلف : بهار، مهری ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»تابستان 1401 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 165 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:فقرتبلیغاتزنانبازنماییکمیته امداد امام خمینی(ره)خانواده تکسرپرست
-
45.
مؤلف : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید
-
46.
مؤلف : میراحمدی، منیره السادات ؛ جلالی، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 119 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عصر کرونارسانهتبلیغاتبازاریابیواقعیت افزودهتبلیغات ویروسیاپلیکیشنواقعیترسانهای
-
47.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 145 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
48.
مؤلف : شهبازی نیا، مرتضی ؛ جعفری چالشتری، محمود ؛
مجلة:مطالعات حقوقی»بهار 1401، دوره چهاردهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 127 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:مقررات گذاریکاستیهای بازارخدمات حقوقی (وکالت)موانع ورود به بازارتبلیغاتاطلاعات نامتقارنوکیلاطلاعاتبازاروکالتموکلحقوقرقابتکیفیتخدماتحرفهای
-
49.
مؤلف : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 18 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وبگرایش به تبلیغتبلیغاتاثربخشی تبلیغات
-
50.
مؤلف : نوروزی، عبدالرحیم ؛ عیوضی حشمت، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 126 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی اخلاقیقصد خرید خدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (63 مقالة)
- علمی-پژوهشی (32 مقالة)
- الف (16 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- A (8 مقالة)
- B (8 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- A+ (2 مقالة)