کلمة المفتاح ارتباط و اگاهی از برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نجفی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندکیفیت درک شدهارتباط و آگاهی از برندقصد استفاده از برند
-
2.
مؤلف : نجفی، مسعود ؛ حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 صفحة - من 130 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندکیفیت درک شدهشناسایی برندشخصی سازی درک شدهپیوند با برندارتباط و اگاهی از برندمشتریمشتریانتبلیغاتدرکAdvertisingمصرفکنندگانپژوهش