کلمة المفتاح شناسایی برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نجفی، مسعود ؛ حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 صفحة - من 130 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندکیفیت درک شدهشناسایی برندشخصی سازی درک شدهپیوند با برندارتباط و اگاهی از برندمشتریمشتریانتبلیغاتدرکAdvertisingمصرفکنندگانپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : ملکزاده اسکوی، مینا ؛ مؤلف : محبی، محمدمهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1399 - شماره 5 (13 صفحة - من 89 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندجهت گیری برندشناسایی برندکارآفرینی برند
-
3.
مؤلف : خدادی، نهال ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (19 صفحة - من 112 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیوفاداری به برندهویت برندشناسایی برند
-
4.
مؤلف : شادی دیزجی، بهنام ؛ شمس هولاسو، سمیه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 3 (18 صفحة - من 309 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندشناسایی برندجذابیت برند