بهار 1397 - شماره 3
-
مؤلف : خوزین، علی ؛ محمدی، جمال ؛
(15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییزیست محیطیتئوری ذینفعانگزارشگری پایداریچارچوب گزارشگری
-
مؤلف : اسکندری، احمدرضا ؛ رزاقی، محمدصادق ؛ غفاری میاب، علیرضا ؛
(18 صفحة - من 17 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیبهبود سازمانیتغییر و تحول
-
مؤلف : اسکندری، احمدرضا ؛ بورغانی فراهانی، اکبر ؛ حسنی خاله جیر، محمدرضا ؛
(14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیسازمان یادگیرندهیادگیری سازمانی
-
مؤلف : عباسی، مهدی ؛
(16 صفحة - من 61 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره عرضههزینه های تولیدبهرهوریJITسیکل زمانی تولید
-
مؤلف : گرد، عزیز ؛ کرمانی زاده، سید مجتبی ؛
(34 صفحة - من 77 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رتبه بندی اعتباریمدیریت درآمدتغییر طبقه بندی
-
مؤلف : طاهریان، لاله ؛
(20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت نیروی انسانیذخیره دانشتوانمندسازی نیروی انسانیتحصیل دانش
-
مؤلف : خنجزی، لیلا ؛ خادم الحسینی، فرهاد ؛
(16 صفحة - من 153 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات راهبردیالزامات تغییر سازمانیپیام های هدفمندمدیریت حمایتیرسانه موثر
-
مؤلف : استیری، مجید ؛
(26 صفحة - من 169 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتعملکرد سازمانیکارت امتیاز متوازن ( BSC)
-
مؤلف : نادری، حجت ؛
(24 صفحة - من 195 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:سلامت سازمانیسیستم های اطلاعاتی مدیریتسیستم کارکنان دانشی
-
مؤلف : بهرامی، صاحبه ؛
(14 صفحة - من 219 إلی 232 )
-
مؤلف : قنبری، الهه ؛
(12 صفحة - من 233 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبازاریابی رابطه مندخرده فروشیقدردانی مشتری
-
مؤلف : معصومی، معصومعلی ؛ پاداشی، مسعود ؛
(14 صفحة - من 259 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیکارکناناحساس امنیت اجتماعیشهرداری های غرب استان گیلان
-
مؤلف : صفری ممقانی، عیسی ؛
(16 صفحة - من 273 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:دانش محوریاستراتژی های توسعه نیروی انسانیاداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی
-
مؤلف : صفری کندسری، احمد ؛
(20 صفحة - من 289 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:بازده سهامچرخه تبدیل وجه نقداستراتژی های سرمایه در گردش
-
مؤلف : شادی دیزجی، بهنام ؛ شمس هولاسو، سمیه ؛
(18 صفحة - من 309 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندشناسایی برندجذابیت برند
-
مؤلف : مرزانی، حسین ؛ صادقی، تورج ؛
(18 صفحة - من 327 إلی 344 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریادراک مشتریاننیات رفتاری
-
مؤلف : باطومچی، سهیلا ؛
(18 صفحة - من 345 إلی 362 )
الکلمات المفتاحية:کنترل مدیریتکنترل داخلیاهداف سازمانکنترل عملیاتی