پاییز 1399 - شماره 20
-
مؤلف : کرمپور، عبدالحسن ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مشتریمداریایجاد ارزش برای مشتریوضوح نقش های عملیاتی بازاریابی و فروشهمکاری بین واحدهای بازاریابی و فروشتعامل بین واحدهای بازاریابی و فروشعملکرد تجاری شرکت و توزیع قدرت تصمیمگیری میان واحدهای بازاریابی و فروش
-
مؤلف : محمدی، مهدی ؛ مشکوری، علی ؛
(26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تحولﺑﺎزآﻓﺮﯾﻨﯽ ﻣﺤﺘﻮا ﮐﺎرﮐﺮدﺑﻬﺒﻮد و رﺷﺪﺑﻠﻮغ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ
-
مؤلف : اشرفی، مسعود ؛
(28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎی ﻫﻮﺷﻤﻨﺪﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺎﻟﻰﭼﺸﻢاﻧﺪاز اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏﺷﺎﯾﺴﺘﮕﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﺸﻮق ﺣﻤﺎﯾﺘﯽ
-
مؤلف : خاکباز ابیانه، طاهره ؛ زمانی ابیانه، عباس ؛
(28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﺪاﻟﺖ روﯾﻪ ایﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی روانﺷﻨﺎﺧﺘﯽرﻫﺒﺮی اﺧﻼﻗﯽﻋﺪاﻟﺖ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ
-
مؤلف : اخگری، لیلا ؛
(14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:بهره وریﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏاﺑﻌﺎد ﻣﺪﯾﺮﯾـﺖ ﻣﻨﺎﺑــﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ )ﺑﻌﺪ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽﺑﻌﺪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژﯾﮑﯽﺑﻌﺪ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏﺳﺎﯾﺮ ﻋﻮاﻣﻞ(
-
مؤلف : بهادران، مریم ؛ کاظمی، زینب ؛ طالقانی، محمد ؛
(16 صفحة - من 151 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نفتاداریﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻧﺠﯿﺮه ﺗﺄﻣﯿﻦ ﺳﺒﺰﮔﺎز و ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤﯽ
-
مؤلف : پسیان، غلامرضا ؛ شالچی، افشین ؛ تیموری، شهرام ؛
(39 صفحة - من 243 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:اﻧﺪازه ﺷﺮﮐﺖﺳﻮدآوری ﺷﺮﮐﺖاﻫﺮم ﻣﺎﻟﯽ و ﺗﺄﺧﯿﺮ در ﮔﺰارش ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﯽ
-
مؤلف : پناهیان، عادل ؛ حافظی، شهرام ؛
(22 صفحة - من 283 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﮑﺮیﺑﺤﺮان ﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽﻓﻨﺎوری ﻫﺎی اﻃﻼﻋﺎتﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺎﻟﯽﺑﺎﻧﮏ ﺻﺎدرات.
-
مؤلف : رنجبر، نوشین ؛ محمودزاده بابکی، مهدی ؛ بانشی، عبادالله ؛
(11 صفحة - من 305 إلی 315 )
الکلمات المفتاحية:رﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽخلج فارسﭘﯿﺸﺮﻓﺖﺳﺒﮏ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ