کلمة المفتاح قصد استفاده از برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نجفی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندکیفیت درک شدهارتباط و آگاهی از برندقصد استفاده از برند
-
2.
مؤلف : زمانیان، علیرضا ؛ طالبی، حامد ؛ رضاپور جدیدی، مهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 821 إلی 834 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد استفاده از برندحضور برندتعامل اجتماعی برند