کلمة المفتاح Advertising / (208 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : Emami، Asma ؛ Moharamzadeh، Mahrdad ؛ Imanzadeh، Masoud ؛ كاتب مسؤول : Javid، Majid ؛
مجلة:Sports Business»Summer 2023 - Number 7 (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityAdvertisingSports TourismentertainmentSports EventsDestination Tourism Marketing
-
12.
مؤلف : تبریزنیا تبریزی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای هنر و علوم انسانی»خرداد 1402 - شماره 7 (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتعکاسیاثرگذاریعکاسی مفهومیپیاممخاطبهنرتصویرایده
-
13.
مؤلف : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی اکبر ؛
مجلة:رسانه»بهار 1402 - شماره 130 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 119 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:فضای رسانهای ایرانمحصولات فرهنگی. مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیتبلیغاترسانهایاطلاعاتمدل
-
14.
كاتب مسؤول : حسین زاده کاشان، علی ؛ مؤلف : سردشتی، تینا ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار 1402 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 65 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقیمتگذاریکیفیتتئوری بازیهارقابتیوارانتیزنجیرۀ تامینالگوریتمقیمتخردهفروشانسودمدلاستراتژی
-
15.
كاتب مسؤول : ملکی نژاد، علی ؛ مؤلف : دعاگویان، داود ؛
مجلة:دانش انتظامی مازندران»بهار 1402، دوره چهاردهم - شماره 52 (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشهروندانارتباطات انسانیاقناعسازیشیوههای نوین پلیسیپلیسهـابـابــامــیپلـیسپلــیس
-
16.
مؤلف : اعتماد، سیده مریم ؛ امینی، منصور ؛ ساورائی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : زرکلام، ستار ؛
مجلة:حقوق فناوریهای نوین»بهار و تابستان 1402 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 114 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغنظام حقوقی ایرانتبلیغات بازرگانیتبلیغات ناظر به سلامتدستورالعملهای اتحادیۀ اروپاتبلیغاتدستورالعملسلامتاطلاعاتپزشکیاتحادیۀ اروپاقانونداروییمحصولات
-
17.
كاتب مسؤول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ مؤلف : اصالتی، محمد علی ؛ دادگران، محمد ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 301 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتلویزیونتبلیغات تجاریاقناعروش های اقناعی
-
18.
مؤلف : حاجی محمدجعفر، مریم ؛ کریمی فیروزجایی، علی ؛ كاتب مسؤول : سید ابراهیمی، فاطمه ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:نشانهمعناشناسیتبلیغاتتنشگردشگریکنش
-
19.
مؤلف : سلیمیان، صلاح ؛ كاتب مسؤول : اشرفی، آزاده ؛
مجلة:سیاست ها و تحقیقات اقتصادی»بهار 1402، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 126 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانتعادل نشبنگاهنظریه بازیهامشتریمحصولسلولجذباستراتژیفروش
-
20.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفناوریهای نوینفناوری واقعیت افزودهتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغاتپژوهشفناوری نوینرسانه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (63 مقالة)
- علمی-پژوهشی (32 مقالة)
- الف (16 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- A (8 مقالة)
- B (8 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- A+ (2 مقالة)