مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفناوریهای نوینفناوری واقعیت افزودهتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغاتپژوهشفناوری نوینرسانه
-
2.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : باقرنژاد حمزهکلایی، محمد ابراهیم ؛ ماهآورپور، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 153 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفناوری نوینتحلیل تمچالشها و راهکارهافناوری واقعیت افزودهراهکارهااطلاعاتچالشهاکاربر