ماه آور پور، فهیمه/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
-
1.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفناوریهای نوینفناوری واقعیت افزودهتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغاتپژوهشفناوری نوینرسانه
-
2.
كاتب مسؤول : رستگار، عباسعلی ؛ مؤلف : ماه آورپور، فهیمه ؛ ماه آورپور، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1402 - دوره سیزدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 69 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تابآوریتداوم کسبوکارتوانمندیهای شخصیتی مثبتگرامسئولیت اجتماعی در دوران کرونا.
-
3.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : باقرنژاد حمزهکلایی، محمد ابراهیم ؛ ماهآورپور، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 153 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفناوری نوینتحلیل تمچالشها و راهکارهافناوری واقعیت افزودهراهکارهااطلاعاتچالشهاکاربر