کلمة المفتاح Advertising / (208 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : اسداللهی، احسان ؛ مؤلف : قهرمانی، محسن ؛ کشتی دار، محمد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (9 صفحة - من 64 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتداور فوتبالآگاهی از برندارزش برندبینندگان تلویزیونی
-
22.
مؤلف : نصرالهی قدیم، احمد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، حمید ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکشتیبازاریابی رابطهایروابط عمومی در ورزشارتباطات یکپارچه بازاریابی
-
23.
مؤلف : زارع آبندانسری، محمد ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛ كاتب مسؤول : رضاپور، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 40 إلی 55 )
-
24.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
25.
مؤلف : فتحی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیاثربخشی تبلیغاتاینستاگرامبازاریابی مدرن
-
26.
مؤلف : Nasidi، Qaribu Yahaya ؛ Ahmad، Muhamad Fazil ؛ Garba، Murtala ؛ Hafiz، Usman Ahmed ؛ كاتب مسؤول : Hassan، Isyaku ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 743 إلی 758 )
الکلمات المفتاحية:Advertisingsocial mediaOnline shoppingonline riskshopping habit
-
27.
مؤلف : مهرگان، محمدرضا ؛ حقیقی، محمد ؛ آصفی، توران ؛ كاتب مسؤول : پورکاظمی، محمد حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»پاییز 1401 - شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 89 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغکنترل بهینهقیمتگذاریبرنامهریزی ظرفیتاصل ماکزیمم پونتری اگین
-
28.
كاتب مسؤول : کرمانی، مهدی ؛ مؤلف : نوغانی دخت بهمنی، محسن ؛ برادران کاشانی، زهرا ؛ افتخاری خراسانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1401- شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 329 إلی 362 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنشانهشناسیکودکانبارتانفعال کودکانه
-
29.
مؤلف : آینه، معصومه ؛ كاتب مسؤول : محمودیان، یعقوب ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 105 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشیسهم بازارسودآوریدارو کرونا
-
30.
كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ برمر، نیما ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات ویروسیانواع طنزطنزتبلیغاتشبکههای اجتماعیپیاممصرفکنندگان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (63 مقالة)
- علمی-پژوهشی (32 مقالة)
- الف (16 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- A (8 مقالة)
- B (8 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- A+ (2 مقالة)