کلمة المفتاح آگاهی برند / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 3 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری برندحساسیت برندقومگرایی مصرفی و رفتار خریدآگاهی برندبرنـدمصــرفهــابـهبــربـاهـاخریـد
-
12.
مؤلف : عابدی، حسین ؛ وکیلباشی، مونا ؛ جناقی باف، فهیمه ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تیر 1398، سال دوم - شماره 5 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:هوش فرهنگیتصویر برندارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندکیفیت برند
-
13.
مؤلف : کیان فر، ام البنین ؛ محقق، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (17 صفحة - من 343 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برنداعتماد برندآگاهی برندبیمه ایران
-
14.
مؤلف : حمیدی، سارا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (20 صفحة - من 1574 إلی 1593 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندعشق به برندآگاهی برندفعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی
-
15.
مؤلف : متین نژاد، علی ؛ اخلاصمند فرد، شیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد اول) (9 صفحة - من 175 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تعهدتصویر برندآگاهی برندتبلیغات دهان به دهانفعالیت های بازاریابی شبکه اجتماعیبازاریابی شبکه اجتماعیمشتریانفعالیتبازاریابی رسانههای اجتماعیتصویر
-
16.
مؤلف : سندالی، وفا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ داوودی، ابوالفضل ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحة - من 439 إلی 456 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندآگاهی برندنگرش برند
-
17.
مؤلف : باقر اطونی، اشین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 12 (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندآمیخته رسانهآگاهی برند
-
18.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : علیزاده، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:عملکردوفاداری برندآگاهی برندارزش ویژه برند آنلاین
-
19.
مؤلف : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحة - من 239 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندتداعی برندآگاهی برند
-
20.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 515 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندوفاداری برندآگاهی برندپوشاک ورزشیکیفیت ادراکشده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)