کلمة المفتاح ادراک از حمایت سازمانی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : یزدان شناس، مهدی ؛ مؤلف : خورسندی، حمیده ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 94 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:ادراک از حمایت سازمانیعملکرد فروشکار عاطفیکارکنانادراکبیمهعواطفحمایت سازمانی ادراکشدهپژوهش
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، دل آرام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (18 صفحة - من 49 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:جو سازمانیرضایت شغلیفرسودگی شغلیادراک از حمایت سازمانیکارکنانشغلیسازمانی
-
3.
مؤلف : یزدان شناس، مهدی ؛ حبیبی راد، وحید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1396 - شماره 85 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 31 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شغلادراک از حمایت سازمانیآوای کارکنانشخصیت فوق فعال
-
4.
مؤلف : حاجی کریمی، عباس علی ؛ رضائیان، علی ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1391- شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 177 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیتعهد عاطفیمشارکت در تصمیم گیریرویکرد چندسطحیمدل میان سطحیادراک از حمایت سازمانیادراک از احترام سازمانی
-
5.
مؤلف : رضاییان، علی ؛ رامین مهر، حمید ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1390 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:ادراک از حمایت سازمانیوابستگی شغلیادراک از ارتباطات موثرتعهد و رضایت شغلیکارکنانمدیرارتباطات مؤثرارتباطات م ؤثر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)