مرداد و شهریور 1399، دوره اول - شماره 3
-
مؤلف : بزازان، پرهام ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برند مشارکتیآشنای با برندمالکیت نام تجاریمسئولیت برندخودسازی برند بر رفتار مشتریتمایز و فردگرایی- جمعگراییرفتار مشتریمالکیتخودسازی
-
كاتب مسؤول : غمخواری، سیده معصومه ؛ مؤلف : فتح اله زاده رمضانی، پریسا ؛
(19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:استارتاپهاتوانمندسازی روانشناختی نیروی انسانیبیماری کوویید 19ریسکهای نوظهورکارکنانتوانمندسازی کارکنانبیماری کوویدبرازشآزمون
-
مؤلف : مرتضوی موغاری، سید حامد ؛
(20 صفحة - من 36 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد رقابتیتوزیع کنندهخدمات آنلاینانعطاف پذیری معماری پلتفرمقابلیت خرید آنلاینمدیریت کانال آنلاینمشتریتعاملآنلاین
-
مؤلف : سالاروند، محمد ؛
(19 صفحة - من 59 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از پایداری اجتماعیآگاهی از محیط زیستوفاداری به برند سبزنوع دوستیمحیط زیستمصرفمحصولاتمصرفکنندگانوفاداریبرند سبز
-
مؤلف : میرحسینی، نگارالسادات ؛
(23 صفحة - من 80 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:احساسی برند الکترونیکتاثیرگذاری دانش برند الکترونیکعملکرد غیرمالی برند الکترونیکنگرش شناختیمشترینگرشرستورانرضایت مشتریمشتریاندانش
-
مؤلف : مصطفایی، محمد سعید ؛
(21 صفحة - من 104 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شدهاعتماد به برندوفاداری برندکیفیت درک شدهرضایت درک شدهتمایز ادراک شدهمشتریاعتمادرضایتکیفیتوفاداریمشتریانرضایت مشتریدرک