کلمة المفتاح خدمات آنلاین / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اللهیاری، امیرحسین ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1402 - شماره 70 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیصنعت بانکداریخدمات آنلاینبازاریابی اجتماعی اثربخش
-
2.
مؤلف : نیازی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات و پژوهش های اداری»تابستان 1402 - شماره 18 (10 صفحة - من 40 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکبخش عمومیفسادشفافیتمشارکت الکترونیکیخدمات آنلاینفناوری اطلاعات و ارتباطاتاطلاعاتکاهش فساد
-
3.
مؤلف : مرتضوی موغاری، سید حامد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1399، دوره اول - شماره 3 (20 صفحة - من 36 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد رقابتیتوزیع کنندهانعطاف پذیری معماری پلتفرمقابلیت خرید آنلاینمدیریت کانال آنلاینخدمات آنلاینمشتریتعاملآنلاین
-
4.
مؤلف : قرهپاشا، اکرم ؛ عالی، صمد ؛ بافندهزنده، علیرضا ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1397 - شماره 105 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 151 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:خدمات آنلاینبانکداری آنلاینکیفیت خدمات آنلاینکیفیت رابطه آنلاینوفاداری آنلاین
-
5.
مؤلف : خواستار، حمزه ؛
مجلة:سیاستگذاری عمومی»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 175 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:دموکراسیفناوری اطلاعات و ارتباطاتخدمات آنلاینمشارکت الکترونیک و دولت الکترونیک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)