کلمة المفتاح تمایل به خرید آنی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کهریزی، دکتر امید علی ؛ خسروپور، افروز ؛ پوریان، روژان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (15 صفحة - من 374 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:تعاملات اجتماعیتمایل به خرید آنیلذت بخش بودن ادراک شدهاضطرار به خرید انی
-
2.
مؤلف : کرمی، مجتبی ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخرید آنیعوامل مربوط به برندحالات عاطفیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهعاطفه مثبت و منفیبازاریابیمحصولپرسشنامهعوامل