فرقانی، محمدحسین/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
مجلة مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
مجلة مدیریت اسلامی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : مشایخی، مریم ؛ مؤلف : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
2.
كاتب مسؤول : مشایخی، مریم ؛ مؤلف : فرقانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 28 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنینوهراسی غذاییاحساس و شناختازدحام انسانی
-
3.
مؤلف : فرقانی، محمدحسین ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ قندهاری، مهسا ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»بهار 1397 - شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 207 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:عوامل اقتصادیعوامل اجتماعیپژوهش ترکیبیخودروی لوکسرفتار مصرفکننده مسلمان