کلمة المفتاح رفتارخرید آنی / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاکری، امیرحسین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (14 صفحة - من 324 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیرفتار خرید آنیبازاریابی تعاملیحالات ه جانی
-
2.
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ زارع بهرام آبادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (16 صفحة - من 909 إلی 924 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگعوامل روانشناختیرفتار خرید آنیاطلاعاتخرید آنیخریـدکدگذاریبـهمصاحبهمحرک
-
3.
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ زارع بهرام آبادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:خانواده و بهداشت»تابستان 1401- شماره 33 التصنيف A (Azad University (34 صفحة - من 63 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگرسانهعوامل روانشناختیmediaculturepsychological factorsرفتار خرید آنیinstant shopping behaviorمصاحبهخرید آنیخانوادهفروشگاهتبلیغاتپژوهشرسانهایفرهنگیمصرفکنندگان
-
4.
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ زارع بهرام آبادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:خانواده و بهداشت»زمستان 1400- شماره 31 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعوامل روانشناختیرفتار خرید آنی
-
5.
مؤلف : بستام، هادی ؛ شریفی پور، عباس ؛ پویا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1400، سال سیزدهم - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 79 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهمدلسازی ساختاری تفسیریفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید آنی
-
6.
مؤلف : اصغري صارم، علي ؛ شاکري، حمیدرضا ؛ کمنداني، صادق ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 1644 إلی 1657 )
الکلمات المفتاحية:شهرت برند ارزشهای فرهنگی رفتار خرید آنی
-
7.
مؤلف : حاجی پور، حجت ؛ پورصفر طبالوندانی، عماد الدین ؛ عبدالی، طیبه ؛ كاتب مسؤول : صادقی، محسن ؛
مجلة:جامعه شناسی ورزش»بهار و تابستان 1400، سال هفتم - شماره 17 (15 صفحة - من 142 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیگردشگران ورزشیرفتار خرید آنیاطلاعاتخرـید
-
8.
كاتب مسؤول : مژدکانلو، داود ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»پاییز 1399 - شماره 36 (جلد 1) (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:کالای مصرفیارزش های فرهنگی ایرانیانرفتار خرید آنی
-
9.
مؤلف : شریفی پور، عباس ؛ حسین زاده، علی ؛ پویا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : بستام، هادی ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»پاییز 1399 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهرفتار خرید آنیفروشگاه های زنجیرهای
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)