کلمة المفتاح رفتارخرید آنی / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاکری، امیرحسین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (14 صفحة - من 324 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیرفتار خرید آنیبازاریابی تعاملیحالات ه جانی
-
2.
كاتب مسؤول : مشایخی، مریم ؛ مؤلف : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
3.
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ زارع بهرام آبادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (16 صفحة - من 909 إلی 924 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگعوامل روانشناختیرفتار خرید آنیاطلاعاتخرید آنیخریـدکدگذاریبـهمصاحبهمحرک
-
4.
مؤلف : رضائی، یونس ؛ کردلویی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی شخصیتیخرید آنی آنلاینوبگردیلذت جوئیمدلشخصیتخرید آنیرفتار خرید آنیخرید آنی آنلاین
-
5.
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ زارع بهرام آبادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:خانواده و بهداشت»تابستان 1401- شماره 33 التصنيف A (Azad University (34 صفحة - من 63 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگرسانهعوامل روانشناختیmediaculturepsychological factorsرفتار خرید آنیinstant shopping behaviorمصاحبهخرید آنیخانوادهفروشگاهتبلیغاتپژوهشرسانهایفرهنگیمصرفکنندگان
-
6.
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ زارع بهرام آبادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:خانواده و بهداشت»زمستان 1400- شماره 31 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعوامل روانشناختیرفتار خرید آنی
-
7.
مؤلف : بستام، هادی ؛ شریفی پور، عباس ؛ پویا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1400، سال سیزدهم - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 79 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهمدلسازی ساختاری تفسیریفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید آنی
-
8.
مؤلف : اصغري صارم، علي ؛ شاکري، حمیدرضا ؛ کمنداني، صادق ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 1644 إلی 1657 )
الکلمات المفتاحية:شهرت برند ارزشهای فرهنگی رفتار خرید آنی
-
9.
مؤلف : حاجی پور، حجت ؛ پورصفر طبالوندانی، عماد الدین ؛ عبدالی، طیبه ؛ كاتب مسؤول : صادقی، محسن ؛
مجلة:جامعه شناسی ورزش»بهار و تابستان 1400، سال هفتم - شماره 17 (15 صفحة - من 142 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیگردشگران ورزشیرفتار خرید آنیاطلاعاتخرـید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)