کلمة المفتاح خرید آنی آنلاین / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضائی، یونس ؛ کردلویی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 ، B (Azad University (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی شخصیتیخرید آنی آنلاینوبگردیلذت جوئیمدلشخصیتخرید آنیرفتار خرید آنیخرید آنی آنلاین
-
2.
مؤلف : هژبری، علی اکبر ؛ قنبری، عرفان ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (11 صفحة - من 152 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنی آنلاینفروشگاه های الکترونیکیرضایت مشتر یخرید آنی آنلاینفروشگاه الکترونیکیرضایت مشتریاطلاعات
-
3.
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
كاتب مسؤول : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ مؤلف : امینیان جزی، ابوالفضل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 31 ، ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنی آنلاینوبگردیانگیزه لذتجویانهمحیط فروشگاه اینترنتی
-
4.
مؤلف : نظری، محسن ؛ بغدادی، مرجان ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1392 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 223 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهخرید آنی آنلاینتمایل فرد به خرید آنی (IBT)لذت از خریدفروشگاه اینترنتی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های روان شناسی اجتماعی 1 |
مجلة مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة Journal of Information Technology Management 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)