کلمة المفتاح وب گردی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضائی، یونس ؛ کردلویی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 ، B (Azad University (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی شخصیتیخرید آنی آنلاینوبگردیلذت جوئیمدلشخصیتخرید آنیرفتار خرید آنیخرید آنی آنلاین
-
2.
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
كاتب مسؤول : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ مؤلف : امینیان جزی، ابوالفضل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 31 ، ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنی آنلاینوبگردیانگیزه لذتجویانهمحیط فروشگاه اینترنتی
-
3.
مؤلف : سهرابی، بابک ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ خرمی، محمدرضا ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»تابستان 1396 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 71 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:دسته بندی صفحات اینترنتیخوشه بندی مراجعاتوب گردیتحلیل روند
-
4.
مؤلف : خسروی، صابر ؛ ناصرزاده، سیدمحمدرضا ؛ مانیان، امیر ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1394 - شماره 39 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیاینترنتوبزندگی روزمرهوبگردی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های روان شناسی اجتماعی 1 |
مجلة تعامل انسان و اطلاعات 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة مطالعات فرهنگی و ارتباطات 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)