کلمة المفتاح store environment / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شهریاری علی آباد، امیر ؛ اسداللهی، احسان ؛ فهیم دوین، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1402 - شماره 80 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 270 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیعوامل اجتماعیبرندهای ورزشیمحیط فروشگاهعوامل زیبایی شناختی
-
2.
مؤلف : Ghazi Mirsaeid، Seyed Pouya ؛ كاتب مسؤول : Abdalvand، Mohammad Ali ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2020, Volume 6 - Number 1 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 187 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:store environmentVisual AtmosphereAuditory AtmosphereTactile AtmosphereOlfactory AtmosphereTaste Atmosphere
-
3.
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
كاتب مسؤول : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ مؤلف : امینیان جزی، ابوالفضل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:وبگردیانگیزه لذتجویانهمحیط فروشگاه اینترنتیخرید آنی آنلاین
-
4.
مؤلف : قاضی میر سعید، سید پولا ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:بویاییچشاییمحیط فروشگاهشنیداریجوّ دیداریتجربة درونفروشگاهیلامسهفروشگاهخردهفروشیمشتریمحیطمشتریانموسیقیخریدارانپژوهشحسی
-
5.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : شیرازی، ملیکا سادات ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (19 صفحة - من 61 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیوفاداری مشتریانسهم خریدتجانس تصویر فردیمحیط فروشگاه