ملخص الجهاز:
تجارب مجازی 24 هرچند آموزش الکترونیک به دلیل قابلیتهایش،کمکم جای آموزشهای سنتی را میگیرد،ولی شکل اجرای آن، انتخاب روش مناسب،غلبه بر موانع توسعه آن در سازمانها یا موسسات خود امری است که جای کار و بررسی دارد.
«مژگان نجفی»و«زهرا ولندانی»با بررسی چند موسسه و دانشگاه ایرانی و خارجی،الزامات اجرای آموزش در سازمانها و موسسات،چالشهای اجرای آموزش مجازی و پیشنهادهایی برای رفع این چالشها و به تعبیری«تجارب آموزش الکترونیک در ایرن و جهان»را بیان میکنند.
بازارگرایی از جنس لیزینگ 39 هرچند بازارگرایی و بازاریابی اصول و قواعد به نسبت ثابتی دارد،اما این اصول ثابت،متناسب با نوع و ساختار، اهداف،عوامل داخلی و خارجی و مدیریت عالی آن سازمان تغییر میکنند.
اولین گزارش داخلی این شماره به چهارمین گردهمایی فصلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره مدیریت فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی مربوط است که در آن دکتر«وفا غفاریان»به ارائه نتایج یک پژوهش میدانی درباره«میزان آمادگی الکترونیک مدیران»کشور میپردازد.