آذر 1383 - شماره 151
-
مستمع المقابلة : ایمانی راد، مرتضی ؛ زرگانی نژاد، اکبر ؛ کدخدایی، حسین ؛ میر مطهری، محمد مهدی ؛ هشی، عباس ؛
(8 صفحة - من 4 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:بازار بورساقتصادینقدینگیچالشسرمایهبازار سرمایهخودرو
-
مؤلف : حاجی حیدری، نسترن ؛ نجمایی، منصور ؛
(6 صفحة - من 12 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتارزشگذاریارزشفنیفناوریفناوری اطلاعات
-
مؤلف : رجب بیگی، مجتبی ؛ سالاری، پیمان ؛ هاشمی، علی ؛ معیر، سروشا ؛
(5 صفحة - من 18 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتسازمان مجازیزمانارتباطاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتشرکامشتریانشبکه
-
مؤلف : سهیلی، سعید رضا ؛
(6 صفحة - من 23 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای فراملیتیصادراتسرمایهتوسعهصنایعکشورهای در حال توسعهاشتغالسرمایهگذاری مستقیم خارجیتولید
-
مؤلف : شفیع زاده، حمید ؛
(4 صفحة - من 29 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تعارضسازمانمدیرانکارکنانمدیریتحل تعارضمدیریت تعارضآموزش
-
مؤلف : نجفی حقی، جواد ؛
(5 صفحة - من 33 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:روش ارزیابی متوازناستراتژیعصر اطلاعاتمدیرانسازمانمدیریت
-
مؤلف : اسماعیلیان، مجید ؛ لعلی، منصور ؛
(6 صفحة - من 38 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:تئوری محدودیتهاگلوگاههابهبود مستمرسیستمفرایند تفکر تئوری محدودیتهاتولیدیدرختفرایند تفکر
-
مؤلف : مقدسی، علی رضا ؛
(5 صفحة - من 44 إلی 48 )
-
مترجم : بینش، مسعود ؛
(6 صفحة - من 54 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانسازمانمهندسی مجددمدیرانتیمچشماندازتواناییظرفیتتجربه
-
مترجم : کریمی علویجه، محمد رضا ؛
(6 صفحة - من 60 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:خودرومشتریرضایت مشتریشاخص رضایت مشتریرضایت مشتریانکیفیتاطلاعاتشاخص
-
مؤلف : محمد بیگی، یزدان ؛
(2 صفحة - من 66 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتتوسعه فناوری اطلاعات و ارتباطاتتوسعهشکاف دیجیتالی
-
مراسل : علیپور، الهام ؛
(4 صفحة - من 80 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی سازمانیسازمانیکارکنانمدیرانشغلی
-
مؤلف : جوکار افشار، ولی ؛
(1 صفحة - من 84 إلی 84 )
-
مترجم : بنی آبکار، مهدی ؛
(2 صفحة - من 85 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:مدیرانتغییراتمدیریت تغییراطلاعاتبهرهوریاقتصادیآسیاییدولتها
-
مترجم : میر هادی فرد، مریم ؛ کلانتر، سید کیانوش ؛
(1 صفحة - من 87 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانارزیابیامتیازنظام ارزشیابی عملکرد کارکنانفناوریجایزه کیفیت
-
(2 صفحة - من 88 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانتوانمندسازیاطلاعاتمدیرانخطوطگامکارآفرینانگوگلعملکرد
-
معرّف : باقری زاده، سید محمد ؛
(2 صفحة - من 90 إلی 91 )