ملخص الجهاز:
"تفاوت آنلاین و آفلاین چیست؟ در حال حاضر،در آمریکا زنان بیش از مردان از اینترنت استفاده میکنند؛میانگین سن کلیه موجسواران شبکه جهانی رو به افزایش است،سطح آموزش و تحصیلات آنها کاهش یافته و میانگین مخارج آنها رو به رشد است.
خلا-صه کلام اینکه، مصرفکنندگان آنلاین به سرعت همانند مصرفکنندگان آفلاین میشوند،بنابراین، نبایستی مایه شگفتی باشد که بزرگترین مقوله فروش در آمریکا،درست مانند یک مرکز هیچ شرکتی دیگر نمیتواند اینترنت را نادیده بگیرد،حتی اگر خودش فروش قابل توجه یا حتی هیچ فروشی بهطور آنلاین نداشته باشد.
تاکنون صدها هزار نفر در آمریکا و اروپا برای ایجاد بازرگانیهای جدید از خدمات تجارت الکترونیکی استفاده کردهاند که بسیاری از این بازرگانیها کوچک ولی سودآور هستند.
یک شرکت تحقیقاتی دیگر به نام گارتنر (GARTNER) ،برآورد کرده است که در سال گذشته استفاده از (PHISHING) - که در آن از پستهای الکترونیکی جعلی استفاده میشود تا با حقه افراد را وادار به صرفنظر کردن از کارت اعتباری و دیگر جزییات شخصی کند-برای بانکهای آمریکا و شرکتهای کارت اعتباری 2/1 میلیارد دلار هزینه داشته است."