كاتب مسؤول: منصوری، خدیجه ؛
همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (14 صفحة - من 1729 إلی 1742 )
پژوهش حاضر با هدف بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر مزيت رقابتي با نقش ميانجي رفتار شهروندي سازماني صورت گرفته اس
الکلمات المفتاحية: بازاريابي داخلي رفتار شهروندي سازماني ابعاد بازاريابي داخلي مزيت رقابتي
- استلام ملف الإرجاع :
- (پژوهیار, , , )
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();