![320](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1805469&number=-7&pagenumber=320&language=ar)
مؤلف: برزگر، زینب ؛
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (11 صفحة - من 320 إلی 330 )
ﺟﺮوم ﺑﺮوﻧﺮ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮي اﮐﺘﺸﺎﻓﯽ ﻣﻌﺘﻘﺪ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺎﮔﺮدان را ﻧﺒﺎﯾﺪ در ﺑﺮاﺑﺮ داﻧﺴﺘﻪ ﻫﺎ ﻗﺮار داد ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺎﯾﺪ آﻧﺎن
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: علوم تجربی یادگیری فعال پنجم ابتدایی ویلیام رومی تحلیل محتوا
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![320](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1805469&number=-7&pagenumber=320&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();