![161](/view/entityimage/pageimage/nvl.gif?articleid=1806064&number=1&pagenumber=161&language=ar)
مؤلف: عموزاده، محمدرضا ؛
همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت مجموعه مقالات اولین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 161 إلی 172 )
ﻫﺪف اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺗﺠﺎري ﺑﺮ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﺠﺪد ﺑﺎ ﺗﻌﺪﯾﻠﮕﺮي ﻧﮕﺮش ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن اﺳﺖ. ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ از
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺗﺠﺎري ﻧﮕﺮش ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﺠﺪد
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![161](/view/entityimage/pageimage/nvl.gif?articleid=1806064&number=1&pagenumber=161&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();