خلاصة:
ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر و ﺗﺠﺎرت ﻫﺮ دو ﺑﺎ ﻣﻮج ﻓﻨﺂوری اﻃﻼﻋﺎت در ﺑﻬﺒﻮد ﺑﺎزده، ﺑﻬﺮه وری و ﺧﻂ ﻣﺒﻨﺎ، ﻫﻤﺮاه ﺷﺪه اﻧﺪ. ﺑﻬﺒﻮد ﺑﻬﺮه وری، ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺳﯿﺮﯾﻊ و دﻗﯿﻖ در ﺣﺠﻢ زﯾﺎد را ﺗﺴﻬﯿﻞ ﮐﺮده اﺳﺖ. ﻓﻨﺎوری ﻫﺎی »ﺑﺴﺘﺮ ﺳﻮم« ﻧﻮﻇﻬﻮر اﻣﺮوزی، ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﺤﻠﯿﻠﮕﺮﻫﺎی داده، دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎی ﺳﯿﺎر، اﺗﻮﻣﺎﺳﯿﻮن و ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ )AI(، در ﺣﺎل ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺤﻮه ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺟﺎﻣﻌﻪ و اﻓﺮاد در ﯾﮏ ﺳﻄﺢ اﺳﺎﺳﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﯾﮑﯽ از ﻣﻮارد ﻣﻬﻢ اﺳﺘﻔﺎده از ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ، ﯾﺎﻓﺘﻦ ﯾﮏ ﻣﯿﮑﺮوﺳﯿﺴﺘﻢ در ﻣﻮرد اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ راﻫﮑﺎرﻫﺎی ﻧﺮم اﻓﺰاری ﺟﺪﯾﺪ، ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺎﺷﯿﻨﯽ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮔﺮﻫﺎی ﺑﯿﮓ دﯾﺘﺎ ، اﯾﻦ ﺑﺎزی را ﺗﻐﯿﯿﺮ داده اﻧﺪ.. اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ در اداﻣﻪ ﺑﻪ ﺑﺤﺚ در ﻣﻮرد ﺑﺨﺶ ﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻣﺤﺘﻤﻞ در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﻣﯽ ﭘﺮدازد ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ، ﺣﻀﻮر ﺧﻮد را ﺣﺲ ﮐﺮده اﺳﺖ. و ﺑﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ در ﺑﻬﺒﻮد ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﻫﺎی ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﯽ ﭘﺮدازد.
ملخص الجهاز:
زیرا میزان اطلاعات در مورد مصرفکنندگان بالقوه در حال افزایش است و هوش مصنوعی به دلیل دارا بودن پتانسیل بالا در تصمیمگیری سریع و دقیق مبتنی بر داده میتواند کمک بزرگی برای حوزه دیجیتال مارکتینگ باشد هوش مصنوعی، یک اصطلاح بیش از پیش محبوب است که نیاز به یک تعریف یکپارچه و منسجم دارد.
کاربردهای هوش مصنوعی، از شناسایی روندها در داده تا کاهش ریسک بازار، بهبودبخشی خدمات مشتری از طریق همیاری شخصی مجازی یا تحلیل کردن میلیون ها سند در فاکتورهای یک شرکت، برای یافتن خطا در تطابق، متفاوت است اما اخیرا شرکت ها توانسته اند که این احتمال را پیش بینی کرده و متصور شوند که هوش مصنوعی و علوم رباتیک می تواند آینده جهان کسب و کار را با خود به ارمغان بیاورد.
استفاده از هوش مصنوعی، در ارائه تجربه بهتر مشتری، تحلیل پیش بینانه و بازاریابی هدف دار می تواند بازگشت مالی فوق العاده ای را در سرمایه گذاری شما در کسب و کار تضمین نماید.
این گونه به نظر می رسد که در آینده نزدیک، کامپیوترها بتوانند رفتارها و نمایه مصرف کننده را حتی با دقت بیشتری تحلیل کرده و بنابراین لزوما استراتژی برون روی خود را داشته باشند و کپی هایی را ایجاد نمایند که با صدای مشتری ای که به طور آنلاین، آن را مشاهده می کند، مطابق باشد 2- بازاریابی پیش بینانه: رسانه اجتماعیف نقشی حیاتی در جمع آوری اطلاعات شخصی تر، درباره مصرف کننده بالقوه ایفا می کند که این پدیده می تواند باعث شود بازاریاب، کمپین متمرکزتری داشته باشد.